Naturprodukter for hund og katt

Vi har nå fått inn nye produkter fra Dorwest Veterinary.
Dette er urtepreperater og kosttilskudd for hund og katt.

Vårt sortiment ier pr.d.d :

Raspberry Leaf tabletter
Lettere fødsel for hunder og katter. Brukes også for å forebygge innbilt svangerskap.

Garlic & Fenugreek tabletter
Urtepreparat som letter symptomene ved hudirritasjoner/sykdommer, gikt, hoste og mindre infeksjoner hos hund og katt.

Mixed Vegetable tabletter
Urtepreparat som letter symptomene ved gikt, reumatisme, hudirritasjoner og nyreproblemer. Brukes også som vanndrivende for å fremme normal urinering.

Scullcap & Valerian tabletter
Urtepreparat som letter symptomene ved angst, nervøsitet, overivrig/opphisset oppførsel, og reisesyke. Brukes også som supplement i behandlingen av epilepsi.

Organic Valerian Compound
Et organisk sertifisert flytende meiddel som raskt virker beroligende, og gjør det enkelt å kontrollere nervøsitet og angst. Dette er et konsentrert organisk produsert ekstrakt av tre urter som taes raskt opp i systemet og gir hurtig hjelp til dyr som er redde eller stresset.

Digestiv Supplement tabletter
Et kosttilskudd med naturlige ingredienser som gir god fordøyelse..

Tree Barks Powder
Pulveret av de to forskjellige trebarkene i dette produktet gir næring spesifikt for å redusere næringsopptaksproblemer/sykdommer, og kompenserer for feilernæring. Egner seg også ved akutt diare og i tiden etterpå.

Vi har også fått inn nye duftlys for å motvirke «hundeodør» i hjemmet.
Vi har flere forskjellige nydelige dufter å velge mellom.

Vi har flere gode tilbakemeldinger på disse produktene!